چگونه برای مدیریت نوسان سطح کراتینین پس از پیوند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت نوسان سطح کراتینین پس از پیوند

چگونه برای مدیریت نوسان سطح کراتینین پس TransplantGenerally صحبت کردن است، وجود دارد پس از دریافت پیوند کلیه یک کاهش آشکار در سطح کراتینین در عرض 24 ساعت، و می تواند پس از 72 ساعت به محدوده طبیعی کراتینین کاهش است. در حالی که برخی از بیماران حدود یک هفته نیاز برای رسیدن به سطح عادی، برخی از نیاز است. چه تر است، بیماران باید بدانند که ممکن است یک دوره نوسان در سطح کراتینین داشته باشد، اما می توان آن را پس از حدود یک ماه عادی تبدیل شده است.
عوامل بسیاری می تواند ظهور سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه می شود. با این حال، اگر سطح کراتینین بالا با پروتئین در ادرار و فشار خون بالا همراه است، نشان می دهد که کلیه جدید نتواند به طور کلی. در این صورت، یک درمان فوری و مناسب باید استفاده شود، اگر بیماران نمی خواهید برای رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه.
چگونه به mamage سطح مواج کراتینین پس از پیوند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است برای بیمارانی که پیوند کلیه دریافت و در حال تجربه سطح کراتینین بالا توصیه می شود. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده. در ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه هدف. سطح کراتینین بالا به طور طبیعی خواهد رفت برگشت به محدوده طبیعی با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل سطح کراتینین نیز پس از پیوند، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: